Màster en VFX
Dades bàsiques
Presentació
Converteix-te en un expert efectes especials
Es capacita l’alumne en l’aprenentatge de les tècniques d’animació, rigging, rendering, composició, simulació amb partícules, matchmove i modelatge 3D indispensables per dotar l’entorn digital de la màxima versemblança possible. La formació pràctica amb rodatge al plató i l’ús d’un ordinador per cada alumne s’orienta a aprendre de forma veraç el procés d’integració digital de continguts audiovisuals en una obra fílmica, assimilant el funcionament del pipeline que vertebra un estudi de VFX.
Els efectes visuals s’expressen de formes variades, sempre impulsades per les enormes possibilitats que atorga la revolució digital a l’entorn audiovisual. ECIB, fent servir uns equips i instal·lacions avançats, i recolzat per professionals de la indústria dels efectes visuals, ha dissenyat un màster que potencia tant les qualitats tècniques i creatives de l’artista digital com la seva integració en un equip de treball similar a un estudi professional de VFX.
Metodologia
La metodologia emprada al màster de VFX per a cinema i animació es basa principalment en el domini del programari Maya Autodesk i la seva aplicació especifica en el camp dels efectes visuals.
El coneixement dels programes de composició i efectes “Nuke” i “Houdini”, així com l’assimilació de les tècniques de “tracking” de cambra a “matchmove” amb pràctiques en plató desenvolupen un paper rellevant al llarg del programa.
El caràcter eminentment pràctic de les classes s‟evidencia amb l‟assignació d‟un ordinador per cada alumne. Els professors són professionals en actiu amb una contrastada experiència docent, especialitzats en els camps que conformen l’animació 3D generalista, els efectes visuals, el machtmove i la composició.
A qui va dirigit
A estudiants amb formació prèvia al món de l’animació en 3D amb desig d’ampliar coneixements a l’àrea dels VFX.
A interessats dels efectes visuals sense coneixements previs que vulguin introduir-se a la indústria del VFX i que prèviament superin el curs intensiu d’animació Autodesk Maya.
Pla d'estudis
La metodologia emprada al màster de VFX per a cinema i animació es basa principalment en el domini del programari Maya Autodesk i la seva aplicació específica en el camp dels efectes visuals.
El coneixement dels programes de composició i efectes “Nuke” i “Houdini”, així com l’assimilació de les tècniques de “tracking” de càmera i “matchmove” amb pràctiques al plató desenvolupen un paper rellevant al llarg del programa.
El caràcter eminentment pràctic de les classes s‟evidencia amb l‟assignació d‟un ordinador per cada alumne. Els professors són professionals en actiu amb una contrastada experiència docent, especialitzats en els camps que conformen l’animació 3D generalista, els efectes visuals, el matchmove i la composició.